سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت های یک جوان صد در صد ایرانی

مولوی دشمن اهل بیت است !!! (جمعه 85/11/6 ساعت 9:13 عصر)

به جای مقدمه - دوست عزیز صد در صد مسلمان و ایرانی : مقاله ات را بفرست

متن زیر را در وبلاگ http://bush2005.blogfa.com یافتم . فعلا به ذکر خود متن بسنده می کنم و بعدا نظرم را راجع به آن می گویم

در کامنتی که در وبلا گ دوست گرامی علی گذاشتم ،فردی به نام سید اولاد پیغمبر

به وبلا گش به نام محرم رفتم و با ناباوری این جملات را از ایت الله نوری همدانی خواندم:

آیت‌الله نوری همدانی، در دیدار با مسؤولان کانون‌های قرآنی دزفول گفت: افرادی چون شیخ عطار، بایزید بسطامی، معروف کرخی، شقیق بلخی، جنید بغدادی، فضیل‌بن ایاز و مولانا جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی جزو هفتاد و دو فرقه‌ی صوفیه‌اند که همه راه باطل رفته‌اند و دشمنان اهل بیت (ع) هستند.

به گزارش سرویس فرهنگی آریا به نقل از رسا، آیت‌الله حسین نوری همدانی، روز سه‌شنبه در دیدار مسؤولان کانون‌های قرآنی دزفول با تعریف کلمات تولی و تبری به حدیثی از حضرت امام صادق (ع) اشاره کرد که «دین غیر از حب و بغض نیست» و اظهار کرد: مسأله‌ی تولی و تبری تمام دین اسلام است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره‌ی مجادله، حزب شیطان و حزب‌الله را تنها احزاب موجود در جهان معرفی کرد و با بیان اشکال متفاوت شیطان از جمله جن و انسان، الفاظی چون آزادی، دموکراسی، حقوق بشر و مبارزه با تروریست را شعار حزب شیطان نامید و افزود: بدانید که غلبه همیشه با حزب‌الله است.

این مرجع تقلید در تعریف کلمه «غلبه» اظهار کرد: غلبه یعنی حاکمیت هدف، پس هر کشتنی غالب شدن و هر کشته شدنی مغلوب شدن نیست. افرادی چون حضرت امام حسین (ع) شهید می‌شوند و ستم‌کارانی چون یزید و شمر کشته نمی‌شوند. حق، سرمایه‌گذاری می‌خواهد.

وی با یادآوری مبارزات امام از سال 1342 تا پیروزی انقلاب و به چاه انداختن یوسف تا زمان به قدرت رسیدن او، از مردم خواست تا درباره‌ی مبارزات حزب‌الله زود نتیجه‌گیری نکنند و ادامه داد: تا افراد سفاک، خونریز، کافر و توسعه طلب ـ یعنی صهیونیست‌ها ـ در خاورمیانه از سوی امریکا وظیفه‌ی کشتار و آواره کردن مسلمانان را بر عهده دارند، فساد و فتنه در این منطقه بر طرف نخواهد شد.

استاد دروس خارج حوزه‌ی علمیه‌ی قم اضافه کرد: خداوند به کسانی که او را شناختند و به او محبت می‌ورزند، چند نعمت می‌دهد که ایمان واقعی در دل آن‌ها و ورود به بهشت از این نعمات است.

آیت‌الله نوری همدانی:

صوفیان آمدند به جای اهل بیت (ع) مرشد، قطب و خانقاه ساختند و افرادی چون شیخ عطار، بایزید بسطامی، معروف کرخی، شقیق بلخی، جنید بغدادی، فضیل ابن ایاز و مولانا جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی جزو هفتاد و دو فرقه صوفیه‌اند که همه راه باطل رفته‌اند و دشمنان اهل بیت (ع) هستند

وی با تمجید از مردم دزفول به خاطر دفاع بی‌دریغ خود در زمان هشت سال جنگ تحمیلی به حاضران گفت: من با مقابله‌ی فیزیکی با صوفیان مخالفم؛ باید با دلیل، برهان و منطق بحث کرد.

این مرجع تقلید، پیشینه‌ی فرقه‌ی صوفیه در ایران را رویارویی با اهل بیت (ع) و شیعیان دانست و اضافه کرد: این‌ها آمدند به جای اهل بیت (ع) مرشد، قطب و خانقاه ساختند و افرادی چون شیخ عطار، بایزید بسطامی، معروف کرخی، شقیق بلخی، جنید بغدادی، فضیل ابن ایاز و مولانا جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی جزو هفتاد و دو فرقه صوفیه‌اند که همه راه باطل رفته‌اند و دشمنان اهل بیت (ع) هستند.

وی در پایان از حاضران خواست تا اگر در امور دولتی و از مسؤولان استان، کسانی را می‌شناسند که از فرقه‌ی صوفیه طرف‌داری و حمایت می‌کنند، به وی معرفی کنند.

 من نمی دانم ایت الله نوری همدانی چگونه به این نتیجه رسیده اند که بایزید بسطامی دشمن اهل بیت است.در حالی که وقتی مولانا و شمس تبریزی در خان شکرریزان با هم ابتدای صحبت کردند،شمس گفت :بایزید در همه عمر خربزه نخورد چرا که می گفت روایت درباره خربزه خوردن پیغمبر به دستش نرسیده و مطمئن نیست که پیغمبر خربزه خورده باشد.از این سخن شمس بر می اید که بایزید در متابعت پیامبر وسواسی عظیم داشته است.

              ،مولوی را دشمن اهل بیت می دانست .

از سویی مولوی رومی حتا می گوید:

از علی اموز اخلاص عمل                                          شیر حق را دان منزه از دغل

ایا چنین کسی دشمن اهل بیت است؟

زمانی همدم من مثنوی مولوی بود .واقعن وقتی چنین حکمی درباره مولوی که البته در فقه حنفی و در کلام اشعری بود و به ابوبکر نخستین خلیفه مسلمانان می رسید صادر گردد پس تکلیف فردوسی و خیام و رازی وحافظ و سعدی که دیگر کاملن اشکار است.وقتی شمس به مولوی رسید به او امر کردکه لباس روسها را بپوشد و کلاه ترکمنی بر سر کند و کبریت فروشی کند.او می خواست غرور مولوی را بشکند.مولوی چنین کرد و سرانجام گفت :سجاده نشین با وقاری بودم                  بازیچه کودکان کویم کردی